FAQ(よくあるご質問と回答)に関するお問合せ
掲載済みのFAQで解決しない場合や、ご不明な点などは、以下フォームよりお問合せください。
Q:
The delivered item(s) is damaged.
A:
We are sorry for the inconvenience.
But please use it by the self-responsibility after acknowledging that it is unwarrantable all
by a mistake and a mistake responsible of our company "Mia Costume".
We will use the overseas shipment by customer's self-responsibility to the end.
Our commodity targets only the customer who can buy the overseas shipment by the self-responsibility.
Please understand.
Please contact us via the following Website.
miacos english site
■お名前
■メール
■お問合せ内容
※問合せ内容はできるだけ詳しくご記入ください。 ご確認メールアドレス: (念のためもう一度入力下さい) ご注文受注番号: (ご注文後のお問い合わせの場合、必ず受注番号の記載をお願い致します。記載されていない場合、検索不可能のためお問い合わせにお答えできかねます。) お電話番号: (メールのみのお問い合わせ回答となります。メールアドレス記載無しで、電話番号のみの記入のお問い合わせには一切回答できません。電話番号はメール不着などの非常用です。) お問合せ内容: ●お問い合わせ商品が具体的な場合は、商品情報も記載下さい● お問い合わせ商品: お問い合わせ商品URL: